max s.

Beschikbaar

Regio Noord-Holland

Max Schaepkens

max s.

Beschikbaar

Analytics
Content
CRO
E-mail
SEA
SEO
Social Ads
Social Media
UX

Geboortedatum: 21/10/1997

Woonplaats: Amsterdam

Aantal uren: 32/40

Samenwerkingsvorm: Interim / Deta-vast / Directe overname

In het kort

  • Max heeft door zijn afgeronde master in marketing met een specialiteit sustainability & social impact met een groot deel in neuromarketing, een bak aan kennis over consumentenpsychologie. Zo heeft hij in zijn scriptie onderzoek gedaan naar het effect van groene berichtgeving in kleding advertenties.

  • Hij is een leergierig, flexibel en proactief persoon die een passie heeft voor sport en muziek. Maar ook commercieel ingesteld is en dit verder wil ontwikkelen binnen de online marketing.

  • Hij vindt in teamverband werken een van zijn favoriete bezigheden en hecht waarde aan design en visuele inrichting van content. Om zo het beste uit iedereen te halen binnen een team.

  • Door zijn werk als face-to-face sales en bar manager naast zijn studie is hij een erg sociaal en communicatief sterk persoon, die hierdoor presentatie skills en overtuigingskracht heeft opgedaan.

  • Max is een harde werker met een goede dosis aan creativiteit en analytisch vermogen en voelt zich comfortabel in een snel veranderende werkomgeving.

Over Max Schaepkens

Leergierige online marketeer met een passie voor sport en muziek. Collega's omschrijven mij als een creatief, proactief en sociaal persoon, die zichzelf graag wil blijven ontwikkelen en leren gedurende zijn leven. Ik ben een teamspeler die zich prettig voelt in een snel veranderende omgeving.

Talen Nederlands, Engels

Extra skills SEO, SEA, Social Media, E-mail Marketing, Google Analytics, Content Marketing

Werkervaring

02 2025 - heden

Online Marketeer | Leaped

Tijdens mijn traineeship in Digital Marketing bij Leaped word ik opgeleid tot een allround marketeer. De onderwerpen waarin ik me specialiseer zijn: SEO, SEA, UX, Content Marketing, Branding, Google Analytics, E-mail Marketing, Social Media Marketing.

2023 - 2024

Marketing Graduate | Vrije Universiteit Amsterdam

Tijdens mijn studie heb ik waardevolle marketingervaring opgedaan door te werken aan diverse praktijkcases voor bekende merken. Voor Hellmann's mayonaise ontwikkelde ik een campagne gericht op het verminderen van voedselverspilling, waarbij de mayonaise werd gepositioneerd als een veelzijdig ingrediënt om restjes te redden van de afvalbak. Bij De Vegetarische Slager heb ik mij geconcentreerd op het uitbreiden van hun marktaandeel door hun innovatieve vleesvervangers te promoten bij vleesliefhebbers, wat bijdroeg aan hun snelle groei in meerdere landen. Voor Dopper werkte ik aan een duurzaamheids campagne om het gebruik van herbruikbare waterflessen te stimuleren. Deze projecten hebben mijn vaardigheden in marktonderzoek, doelgroepsegmentatie en het ontwikkelen van creatieve marketingstrategieën aanzienlijk verbeterd, waardoor ik praktijkervaring heb opgedaan in het vertalen van theoretische kennis naar praktische marketingoplossingen.

2021 - 2022

Brand promotor | The Heineken Company

Gastvrijheid voor gasten in de Heineken Experience, Verzorg van evenementen intern en extern, Service van hoge kwaliteit en informatief entertainment, Verkoop in de merchandisingwinkel.

2020 - 2021

Concultancy agent | Uitblinqers

Consult voor energiebedrijf Eneco, Behandel moeilijke situaties vanuit een servicegerichte instelling, Verkoop via callcenter.

2018 - 2020

Senior captain | Pepperminds

Verantwoordelijke functie voor persoonlijke verkoop (face-to-face sales), In staat om trainingen te geven aan stagiaires en promotors, Coachen van trainees om te groeien als verkoper.

Opleidingen

2023-2024

Master’s degree in marketing: Sustainability & Social impact | Vrije Universiteit Amsterdam

GPA 7.5

2019-2022

Bachelor of communication sciences | Vrije Universiteit Amsterdam

GPA 7.5

2022

Minor business administration | Vrije Universiteit Amsterdam

GPA 8.0